Georges Team
Customer Support

GEORGES' team is here to help and will be happy to find a solution.

Start Chat with

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ/ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ

Εάν ο πελάτης είναι δυσαρεστημένος με το προϊόν το οποίο αγοράστηκε από το George’s Jewellery, το George’s Jewellery είναι εδώ για να βοηθήσει.

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε και να ζητήσει την επιστροφή των χρημάτων του, αυστηρά εντός του χρονικού διαστήματος δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας.

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε και να ζητήσει την αλλαγή τους με άλλο προϊόν ή προϊόντα, αυστηρά εντός του χρονικού διαστήματος τριάντα (30) ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας.

 Στην περίπτωση της αλλαγής ή της επιστροφής χρημάτων ο πελάτης επιβαρύνεται με:

  • Τα έξοδα μεταφοράς των προϊόντων 
  • Τα έξοδα ασφάλισης
  • Τα έξοδα εκτελωνισμού για χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης 

Στην περίπτωση της αλλαγής: εάν το αλλαχθέν προϊόν είναι μικρότερης αξίας από αυτό της αρχικής παραγγελίας, δεν επιστρέφεται η χρηματική διαφορά. Η χρηματική διαφορά  πιστώνεται στο όνομα του πελάτη για μελλοντικές αγορές.

 Η διαδικασία έχει ως εξής:

  1. Επικοινωνείτε με το George’s Jewellery με email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή τηλεφωνικά στο (+30) 210 3247896 εντός της προθεσμίας. 
  2. Το George’s Jewellery θα χειριστεί το αίτημα του πελάτη και θα επικοινωνήσει μαζί του εντός 1-3 εργάσιμων ημερών. 

Απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου να γίνει δεκτή η αίτησή του πελάτη για αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων είναι το κάθε προϊόν προς αλλαγή να:

  1. Βρίσκεται στην αρχική του άριστη κατάσταση, άθικτο και αχρησιμοποίητο, μέσα στη συσκευασία George’s.
  2. Έχει παραληφθεί, ελεγχθεί και εγκριθεί από την εταιρία.
  3. Συνοδεύεται απαραίτητα από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς και όλα τα λοιπά έγγραφα.

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, εάν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις υποχρεούμαστε να σας επιστρέψουμε το τίμημα που έχετε καταβάλλει εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας προς επιστροφή.

Κατά την παραλαβή του προϊόντος συστήνουμε στον πελάτη να το ελέγξει προσωπικά και να επιβεβαιώσει ότι παραμένει άθικτη η συσκευασία του.

Αλλαγή των ήδη αλλαχθέντων προϊόντων δεν επιτρέπεται.

Ελαττωματικά προϊόντα αντικαθίστανται από τον ίδιο τύπο προϊόντος ή με ένα προϊον με το οποίο συμφωνεί ο πελάτης να αντικατασταθεί το αρχικό προϊόν και δεν θα υπάρχει καμία χρέωση στον πελάτη.

 

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.